Ana içeriğe atla

Başarılı ve Para Kazanmak İsteyen Bir Emlakçı Günde Kaç Arama Yapmalı Kaç Kişi İle Görüşmeli Ve Kaç Randevu Almalı?

 Bir emlakçının günlük olarak kaç arama yapması, kaç kişiyle görüşmesi ve kaç randevu alması gerektiği, birçok faktöre bağlıdır. Bunlar, emlak pazarının yerel dinamikleri, kişisel hedefler, mevcut müşteri tabanı, satış döngüsü süresi ve işin yoğunluğu gibi etkenlere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Yine de genel olarak başarılı ve para kazanmak isteyen bir emlakçının aşağıdaki hususlara dikkat etmesi önerilir:

Arama Sayısı: Emlakçının günlük olarak ne kadar arama yapması gerektiği, müşteri tabanının büyüklüğü ve satış döngüsü süresi gibi faktörlere bağlıdır. Örneğin, eğer yeni müşterilerle çalışıyorsanız ve satış döngüsü süresi uzunsa, daha fazla arama yapmanız gerekebilir. Genel olarak, emlakçılar gün içinde 20 ila 50 arasında aktif arama yapmayı hedefleyebilir.

Görüşme Sayısı: Emlakçının kaç kişiyle görüşmesi gerektiği değişkenlik gösterebilir. Görüşme sayısı, arama yapma etkinliği, müşteri talepleri ve zaman kısıtlamaları gibi faktörlere bağlıdır. Günlük olarak ortalama olarak 3 ila 5 arasında müşteriyle görüşmek, emlakçıların etkili bir şekilde çalışmalarını sağlayabilir.

Randevu Sayısı: Randevu sayısı, emlakçının potansiyel müşterilerle yüz yüze görüşmek için ayırdığı zamanı belirler. Randevu sayısı, emlakçının hedeflerine ve müşteri taleplerine bağlı olarak değişir. Günlük olarak 1 ila 3 randevu almak, emlakçıların etkin bir şekilde çalışmalarını sağlayabilir.

Unutmayın ki her emlakçının hedefleri ve çalışma tarzı farklı olabilir. Önemli olan, kendi performansınızı analiz ederek ve hedeflerinize yönelik olarak uygun bir çalışma planı oluşturmanızdır. Ayrıca, müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve ağınızı genişletmek için pazarlama stratejileri, dijital platformlar ve sosyal medya gibi etkili araçları kullanmanız da önemlidir.

Yorumlar

Latest Posts

Merkezi İş Alanı Ne Demek? Mia'nın Açılımı Nedir? Mia Özellikleri Neler?

Mia'nın Açılımı Büyük kentlerde, kent merkezlerinde ticaret yoğunluğunun olduğu bölgelere,  Merkezi İş Alanı kısaca Mia denilmektedir. Bu bölgelerde genellikle plazalar, ofisler, rezidanslar gibi yapılar yer alır. Kent merkezinde yer alan Merkezi İş Alanları, ulaşım açısından da kolay ve merkezi bir konumdadır. Merkezi İş Alanı (MİA) , sosyokültürel ve ticari amaçlı yapılar için ayrılmış bölgedir. Bu alanın tanımı, Planlı Alanlar Tip İmar Yönetmeliği'ne göre düzenlenmiştir. Planlı Alanlar Tip İmar Yönetmeliği'nde Merkezi İş Alanı şöyle tanımlanmıştır : "İmar planlarında yönetim, sosyokültürel ve ticari amaçlı yapılar için ayrılmış bölgedir. Bu bölgede büro, iş hanı, gazino, lokanta, çarşı, çok katlı mağaza, banka, otel, sinema, tiyatro gibi sosyal kültürel tesisler, yönetimle ilgili tesisler, özel eğitim ve özel sağlık tesisleri ve benzeri yapılar yapılabilir." Merkezi İş Alanlarında genel olarak yapılaşma fazladır. Bu alan aynı zamanda kentteki en yükse

Binaları Hasar Gören Depremzedelerin Merak Ettikleri Sık Sorulan Sorular

 7269 Sayılı Kanun Kapsamında Muhtemel Soru Ve Cevaplar 7269 sayılı olarak geçen kanunun tam adı " Umumi Hayata Müessir Afetler Dolayısıyla Alınacak Tedbirlerle Yapılacak Yardımlara Dair Kanun" olarak geçer. Bir başka değişle Afet (Deprem) kanunuda denilebilir. Bu kanuna göre yapılan hasar tespit çalışlarında en sık karşılaşılan soru ve cevaplar şöyledir: 1) Hasar tespit çalışmaları hangi kurum koordinesinde yapılmaktadır? Hasar tespit çalışmaları AFAD adına Çevre ve Şehircilik Bakanlığı/İl Müdürlüğü koordinasyonunda yapılmaktadır. Çevre Şehircilik Bakanlığı/İl Müdürlüğü bu çalışmalarda Belediyeler, Karayolları, DSİ gibi kurumlardan da teknik personel desteği almaktadır.   2) Hasar tespit çalışmaları ne amaçla yapılmaktadır? Nakdi yardım, geçici barınma yardımı, kalıcı konut yardımı vb. yardımların hangi afetzedelere, ne ölçüde yapılacağına karar vermek için hasar tespit çalışmaları yapılmaktadır.   3) Binaların hasar durumları nasıl belirlenmektedir? Bu konuda eğitim almış,

Kaç Çeşit Emlak Türü Vardır? Neye Göre Ayrılır?

Gayrimenkul sektöründe emlak çeşitleri beş başlık altında toplanmaktadır. Bu sınıflandırma yapılırken tüketici beklentileri, gayrimenkülün özellikleri, yatırım fırsatları, yasal zorunluluklar ve diğer etmenler dikkate alınmaktadır. Şu şekilde sınıflanırlar :  Konutlar Ticari Amaçlı Emlaklar Endüstriyel Amaçlı Emlaklar Tarıma Yönelik Emlaklar Özel Amaç Teşkil Eden Emlaklar 1) Konutlar Özel kullanıma hitap eden temel barınma ihtiyacı için yapılmış her türlü emlağı kapsar.Kiralama, satma ve devredilme özellikleri de bulunan konutlar pazar payı önemli olan ve sektöre hızlanma kazandıran ürün şeklidir. 2) Ticari Amaçlı Emlaklar Ticari amaçlara yönelik alım satımı kiralaması yapılan emlak türleridir.Özellikle emlağın yatırım özelliği ve değeri ön plandadır.Ticari amaçlı emlaklar için bu özellik önem arz etmektedir.Bu açıdan bakıldığında konutta ticari amaçlı olabilmektedir. Değiş tokuş işlemlerinin olduğu durumlar da ticari amaçlı emlaklar sınıfına girer. 3) En